PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

A Budapesti Közlekedési Központ ? mint a budapesti közlekedés irányító szervezete ? az intézményrendszeri struktúrában az önkormányzat és a közlekedési szolgáltatók, üzemeltetők között helyezkedik el. Mind a közösségi, mind pedig a közúti közlekedés területén alapvetően stratégiai, fejlesztési, irányítási, megrendelői, ellenőrzési feladatokat integrál. Társaságunk állást hirdet az alábbi pozíció betöltésére:

 PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

 Feladatok: 

  • a vonatkozó jogszabályokban, a társaság szabályzataiban, illetve vezetői utasításaiban előírt nyilvántartások vezetése,
  • biztosítja a pénzügyi kimutatások, jelentések és riportok elkészítését eseti és rendszeres (heti, havi) jelleggel,
  • gondoskodik a vezetőt támogató különböző adatszolgáltatásokról,
  • részt vesz a havi, a negyedéves, az éves, és az eseti pénzügyi jelentések és projektzárások előkészítésében,
  • adatokat szolgáltat a szakterületen zajló ellenőrzésekhez,
  • szükség szerint részt vesz a BKK Zrt. (köz)beszerzési eljárásaiban,
  • közreműködik a projektek megvalósítása során felmerülő adminisztratív feladatok ellátásában,
  • a projektek megvalósításával összefüggő dokumentumok ellenőrzése, pályázati kiírásban és támogatási szerződésben meghatározott kritériumok szerinti összeállítása, megfelelőségének vizsgálata,
  • részvétel a projekteket érintő ellenőrzések koordinálásában, a határidők betartásának és a kimenő dokumentumok tartalmának figyelemmel kísérése,
  • kapcsolattartás a pályázati közreműködő szervezettel,
  • a projektek pénzügyi eljárásrendjének kidolgozása a projekt vezetésével együttműködve,
  • a projektek tényleges pénzügyi folyamatainak koordinálásában való közreműködés,
  • a pénzügyi elszámolásokban (kifizetési kérelmek összeállítása) való aktív részvétel.

 Követelmények: 

  • felsőfokú végzettség (közgazdasági vagy menedzsment szakirányú) vagy felsőfokú végzettség és gazdálkodási, pénzügyi és/vagy számviteli ügyintéző OKJ tanfolyam,
  • minimum 1-3 éves, EU vagy EGT által társfinanszírozott projekt megvalósításában szerzett tapasztalat,
  • irodai programcsomag (MS Office) ismerete,
  • kommunikációs szintű angol nyelvtudás írásban (a dokumentumok részben angol nyelven állnak rendelkezésre, amelyek megértése és gyakorlati alkalmazása elvárás),
  • uniós forrásból megvalósuló projektek irányításában, koordinálásában, operatív működtetésében szerzett tapasztalat.

Előnyt jelent: 

  • SAP és/vagy TR-Soft ismeret,
  • állami tulajdonú nagyvállalatnál szerzett gyakorlat,
  • projektgazdálkodási szemlélet,
  • pályázati rendszerek (pl. EPTK, EC portál) felhasználói szintű ismerete,
  • határozott fellépés, mely kiváló kommunikációs képességgel párosul,
  • agilitás, felelősségteljes munkavégzés, önállóságra való igény.

Cégünk versenyképes juttatási csomagot, fiatalos és dinamikus munkakörnyezetet kínál.

A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett esélyegyenlőséget támogató munkáltató.

Kérjük, pályázatában a ?PÉNZÜGYI MUNKATÁRS? referenciát tüntesse fel!

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük, küldje el önéletrajzát a [email protected] e-mail címre. További információ: www.bkk.hu

Kategória: Karrier | A közvetlen link.



[eredeti cikk]

Leave a Comment

Your email address will not be published.